Megújult a webhelyünk

 
Régóta esedékes volt már webhelyünk megújítása mind a dizájn, mind a tartalom tekintetében.

A mostani változat immár mobil barát is 🙂

A tartalom és kínálat szempontjából újdonság, hogy az eddigi lean centrikusság mellett nagyobb hangsúlyt kapott a stratégia. Ennek fő oka az, hogy hosszú tanácsadói pályafutásunk során azt tapasztaltuk, hogy ha egy vállalatnak nincs kidolgozott, mutatószámok alapján lebontott stratégiája, akkor még egy lean bevezetés is sokszor a „levegőben lóg” – a lean stratégia az összvállalati stratégia része kell, hogy legyen.

Egy másik aspektus, hogy amennyire fontos a vizualizálás a gembán, ugyanannyira fontos a stratégia és mutatószámok esetében. Most már nem kell krőzusnak lenni ahhoz, hogy egy vállalatnak saját, egyszerű üzleti intelligencia rendszere legye, melynek eredményeképpen a vezetők számára az eredmények, adatok gyors döntéshozatalt megalapozó, vizuális információként jelenhetnek meg.

Az előbb elmondottakkal viszont már egy divatos, új kifejezés, a digitális lean kapuján is kopogtatunk – de erről majd egy következő bejegyzésben írunk.